Chystáte se smazat zprávu (se všemi případnými odpověďmi) z kategorie Hlavní diskuze:
23.05.2013 (19:31:14)
loučák:
http://www.youtube.com/watch?v=v4L8OL9YYvk možná nemáte nikdo 40min času, ale na mě cosi leze a venku je kosa, tak jsem to dal celý a su rád že vim, že moje probíhající práce mají smysl Když muže být kárka ze 750W pěkná hračka která dokonce nějakou práci zvládne, tak při 9kW by to mohlo už být třeba i užitečný, o to tu de
zavody sneku :D mne to pride komicke, akoze pekne sa stym clovek vyhra, ale ocividne sa to ledva hybe..
23.05.2013 (21:37:44)
loučák:
ano, právě, je to pomalé, ale to dělá ten trvalý výkon 600W, já má k dizpozici 9kW a originál převodvky, jen teda je s tím hodně práce. Ale baví mě to
23.05.2013 (21:50:02)
loučák:
ta elkronika není žádnej naprogramovanej zázrak, ale to se mi právě líbí, že už v v roce 1990 uměl udělat PWMkový řízení, brždění s rekuperací do baterek a regulátor nabíjení, docela promakaný. Jinak tady je schéma, takový malinko nepřehledný, ale jednoduchý http://www.elektromobily.org/w/images/0/09/Elvira-schem...
23.05.2013 (21:57:13)
loučák:
jenom teda já tam v tom schématu tu rekuperaci moc nevidim, ale asi tam je
23.05.2013 (22:42:38)
° :
to schvalujem, ono na tych starych konstrukciach pekne vidiet ako museli improvizovat, obchadzat problemy, a stejne to dokazali, dnes je uz takmer vsetko jednoduche, jeden procesor, par mosfetov, 10x lahsia bateria.. o tom sa mu v 90tych ani nesnivalo.
23.05.2013 (23:25:20)
milan:
to někdo spojil čtyři díly "milánkovy samohyby" v jeden?
jpo elvíru jsem chtěl a ještě chci stavět. líb se mi to.
Zde můžete smazat vlastní vlákno nebo kteroukoliv odpověď v něm.
Můžete smazat vlastní odpověď v cizím vlákně, pokud na ni ještě nikdo jiný nereagoval.
Mazat cizí vlákna a odpovědi v nich mohou pouze admini.
Smazání příspěvku je nevratná operace! Smazáním vzkazu se smažou i odpovědi na něj.