Smazat příspěvek

 Chystáte se smazat zprávu (se všemi případnými odpověďmi) z kategorie Hlavní diskuze:


10.04.2013 (20:34:58)
loučák:
Neví někdo co je to za jednotku mmol? To má bejt mili-mol?
10.04.2013 (20:37:58)
Goheeca (web) :
ano
11.04.2013 (15:39:56)
Roman-W obalka :
mili-mol. to jsem ještě neviděl holt chemie ZŠ byla ráda jen za mol **02 to máš v nějakém příkladu?
11.04.2013 (16:45:34)
Philips (web) :
<Roman-W>
Ty máš jen základní vzdělání?
</Roman-W>
11.04.2013 (17:42:21)
Roman-W obalka :
Jsem Provozní technik a žádná chemie v osnovách nebyla v žádném oboru na středním technickém učilišti **08 težká logika vid ? jsem už třetím rokem ze školy....boužel matura k hovnu težká nezaměstanost v téhle naší díře **34
11.04.2013 (17:47:34)
stepan:
mol jsme probírali teď ale vzhledem k tomu že chemie je jeden rok tak ní seru a od začátku jsem nevěděl o co jde **02
11.04.2013 (18:20:18)
antibalda:
--> Roman-W <--
nechci se tě nějak dotknout, ale odkdy je na učňáku maturita ? **03 **03 Jak tak koukám na ty tvoje všechny komentáře tak v žádném jsem ještě neviděl aby jsi nenapsal něco neurážlivýho **01 Njn i tací lidé se najdou.
11.04.2013 (18:25:00)
Choze:
Chlapi chlapi... Chemie je krásná věda... Bez znalostí chemie bych nikdy neudělal tohle:
http://www.youtube.com/watch?v=k0weizDzb2s
11.04.2013 (18:34:17)
Choze:
Romanovi docela rozumím. Taky nechápu, proč se třeba na elektro učňáku k maturitě musí člověk učit telfonní seznam spisovatelů. To je fakt na prd. Možná kdyby tam nebyla maturita, ale nějaká mistrovská zkouška z odborných předmětů, bylo by to lepší.
11.04.2013 (18:40:02)
antibalda:
jestli telefoním seznamem spisovatelů myslíš literaturu v českém jazyce tak já nechápu co se vám na tom nelíbí ? **30 Člověk by měl mít snad všeobecný základ ať už jde na jakoukoli školu. Pak jsou z toho lidi kteří ani nevědí kdo byl J. Seifert !!!
11.04.2013 (18:56:12)
Choze:
No na základce samozřejmě všeobecný základ. Ale střední a vysoká je jiný kafe.
Humanisti taky nemají páru co je to derivace, tak proč se elektro prumce zatěžovat zbytečnýma informacema mimo obor? Žijeme ve 21 století a podle mě je mnohem větší společenská tragédie, že lidi neumí zacházet s počítačem a vůbec obecně s technickým vybavením. Pak si jdeš vyřídit občanku a narazíš na úředníky, kteří ti řeknou přijďte zítra nám nejede počítač (když má vybité baterky v myši). Hlavně že ví, kdy se narodil Jan Žižka. To jsou skutečné dopady tohoto "všeobecného přehledu" spočívajícího na haldách informací, které člověk hned po zkoušce zapomene.
11.04.2013 (20:01:36)
Martin obalka :
Plne súhlasím s Chozem.Chodím do 4rocniku odbor mechatronik.Do tizdna mame 1hodinu elektroniky,1mechatroniky,2 hodiny elektrotechniky,a 0,5 hodiny PCN,ale hlavne je ze mame 4hodiny angliny 3 hodiny z konverzacie z angliny,4hodiny sloviny.Zrovna na zajtra mam urobit interpretaciu urivku z citanky.No naco my bude v zivote taka picovina.Na praxy si skladame Janov zdroj,majster nam sem tam nieco vysvetli(vdaka za jeho historky a vdaka ze mam tochto majstra ostatny nerobia ani to,tento má aspon prax po firmach a co to vie).Nikomu ten zdroj nesiel na prvi krat,okrem mna **06(samochvala skodi ja viem)a,keby im nepoviem rozdiel medzi elytom a keramikou,tak im tie zdroje nejdu ani teraz.Ja som tiez neni ziadny expert,ale vdaka tomu ze sa ucim z kniziek poznávame elektroniku (zatial som na jednotke) viem aspon ten zaklad.Keby sa ostatnych opitate co je saturacne napetie,ale co trepem stacilo by keby sa ich opitate co je to NPN povedali by vam ze sipka ven a tim to konci.Neviem ci som si vybral zlu skolu alebo je to tak na vsetkych,ale zmena k lepsiemu sa asi nekona.
11.04.2013 (20:13:22)
stepan:
Martin: můžu tě ujistit že to neni jen na tvý škole i když jsem na tom asi líp trochu
11.04.2013 (20:17:25)
loučák:
no jo, asi je potřeba mít trochu rozhled, ikdyž se mi taky ty okolní předměty moc nelíbí, ale jak píše Choze, prostě těch mimooborovejch informací co z tím vůbec nesouvisí je zbytečně moc.
Já vám klidně řeknu, proč to řeším, ale vy mě asi ukamenujete **38 trenér mě poslal oficiální excelovou předlohu tréningového deníku a je tam 7 základních intenzit tréniku, každá má svoji charakteristickou tepovou frekvenci, převod, délku zátěže, frekvenci šlapání blablabla to nikoho dál nezajmá ale je tam kolonka LA a u ní je třeba do 6mmol, nebo je tam napsaný ne nebo 6-12mmol, mě tak neapadlo, že to bude souviset se zakyselováním svalů, že L jako laktace-když se svaly zakyselujou kys. mléčnou, ale to je hodně blbej tip, není tu někdo lékař? **17
11.04.2013 (20:27:02)
Choze:
Myslím, že máš pravdu LA je asi LACTICUM ACIDUM - kyselina mléčná. To je to co způsobuje bolesti svalů po nárazové aktivitě. Ale místo tohodle zjišťování úplných zbytečností pro život by sis radši měl přečíst Děti z předměstí od Seiferta. Abys byl v obraze **03
11.04.2013 (20:32:55)
antibalda:
Ve skutečnosti nevím proč to tu vůbec řešíme, když na tom nic nikdo nezměníme **03 Prostě tak to bylo, je a bude.
11.04.2013 (20:38:51)
° (web) :
ucite sa dokopy hovno, a este sa stazujete? **02 vzdy mi pride strasne smiesno ked niekto na strednej repta kolkooo toho straasne moc ma, a ze na praxi sa nic neucia. Mozog ma kapacity ovela vacsie nez je par diel ceskej literatury, kedykolvek by som sa vratil na strednu, a ucil sa literaturu, nez na elektro fakulte zarezavat C/C++, tomu uz ja hovorim mimo odbor, a to ze 80% zucastnenych ani nevie co je odpor tiez nikoho nezaujima, bud robis sam, ale sa stazujes, vyber si, ale jedno z toho urcite nikam nevedie.
11.04.2013 (20:40:50)
Philips (web) :
Přesně, jedno lidské moudro říká, že důležitější je budoucnost a ne se utápět v minulosti. Když je technika přítomnost a budoucnost, a literatura minulost, co je asi důležitější? // řečnická otázka
11.04.2013 (20:42:51)
loučák:
jo, díky, asi to tak bude, čily pochopil jsem, když je tam malý číslo, tak si mám dát nějakej drobnej kopeček, aby mě trochu ztěžkly nohy, když je tam velký číslo tak mám valit naplno, abych mě pořádně bolely nohy a když je tam ne, tak si mám jet na pohodičku. Jo, dík, je mi to jasný. No, asi mě nikdo nechápe, co může být krásnýho na tom bejt 6 dní v týdnu na kole a každej z těch dní jezdit 6 hodin. Není to pro každýho, ale má to v sobě zkrytou krásu **09
11.04.2013 (20:45:38)
loučák:
akorat sem nepochopil, proč berem v češtině to samý co gympláci. No, jasně, protože budeme mít jednu a tu samou maturitu z češtiny. To byl nápad teda
11.04.2013 (20:46:00)
Choze:
No já nevím, ale programování má k elektru hodně blízko. Co třeba jednočipy? C/C++ rozhodně není mimo obor elektro. Ale ono je určitě jednodušší se našrotit pár spisovatelů, uspět a zapomenout, než se naučit alespoň základní principy programování použitelné později třeba v robotice.
11.04.2013 (21:13:23)
loučák:
já teda zvažuju, jestli pudu po elektromaturitě na vejšku. Sice si budu moct něco před jméno psát a většina sportovců to tak dělá, že si dělá vejšku aby si mohli nějakou předponu před jméno napsat, dneska prej si snad stačí vybrat správnou vejšku a těch šest let tam odchodit(teť nemyslim elektro, myslim obecně), ale asi bych mohl dělat něco užitečnejší místo 6ti let na vejšce. Nebo jakej na to máte kdo názor?
11.04.2013 (21:17:12)
loučák:
nebo takle, kdo na vejšku chodíte nebo jí máte za sebou, dala vám něco navíc? Třeba očekával bych těžší matiku, ale nevím, jestli tam dají člověku něco co v praxi uplatní. Asi taky záleží na tom, jaký má kdo cíle. Ten kdo chce třeba navrhovat rakety co mají lítat na Mars, asi si nevystačí ze středoškolskou matikou, ale v takovej tej běžnej praxi, pořtebuje na něco člověk vejšku kromě toho aby měl titul?
11.04.2013 (21:22:01)
Goheeca (web) :
>Roman-W
no maturita ti je k hovnu ale to proto protoze uz skoro nic neznamena povazuje se to za samozrejmost
>Martin
knihy poznavame elektroniku mam taky a jsou celkem pekny
>Choze
tak jak je chemie vykladana na skolach to je neco strasnyho navic se nedelaji uz ani pokusy (vrcholem co bylo byla filtrace) -- tim chci rict ze chemie me bavila a zajimal jsem se o ni sam ale z toho co jsem se dozvedel ve skole no radsi ji nemit

no nevim pro me C/C++ je jasna volba oproti literature (a jak psal Choze mimo obor mi to neprijde)
11.04.2013 (21:26:01)
Goheeca (web) :
>loučák
na vejsku se teprve chystam a matiku ma v lasce (a tak nejak zvladam uz i tu vysokoskolskou resp. neznam moc lidi co by si cetli treba skripta jen tak) ale nerekl bych ze ji budes aktivne vyuzivat v takovym rozsahu jakeho se ti dostane na vejsce (cti je celkem zbytecna) a taky je vyuzivana jako sito
11.04.2013 (21:28:18)
Choze:
Já mám 15 let praxe v informatice - analýza a programování. S počítačema jsem přišel do styku už v době spekter. Prostě tím žiju. Studoval jsem informatiku při zaměstnání až teď v roce 2008. Někdy bylo až komické, co nás tam učili. Skripta z devadesátých let atd. Jediné co jsem ocenil byla právě matika, výroková a predikátová logika a regulerní jazyky. Programování a HW předměty byly o ničem.
11.04.2013 (21:48:31)
° (web) :
to som zase narazil na ITckarov ze? **30 na co mi v silnoprude bude C? je tam fakulta informatiky, tak by som siel tam, alebo sa to malo ucit ako vyberovy predmet so zameranim neskor, ja viem ze v zivote nikdy kodit nebudem, a ucim sa to zbytocne.. to len na margo veci preco sa ucime litiku, a preco programovanie.
11.04.2013 (21:54:00)
loučák:
No, uvidim, mam ještě 3 roky a kousek čas. Ikdyž teť bojuju akorat z češtinou, jinak převažně za 1 a taky mě bavi matika, sice ještě ne vysokoškolska, ale jo, mam ju v oblibě. Třeba sestřenice co uCi nj v Liberci mě řikala že si mysli, že na to mam a že by bylo škoda, kdybych do toho nešel, tak su na rozpacích. Ale tak zatim času dost na přemejšleni
11.04.2013 (22:00:54)
Goheeca (web) :
tak v silnoproude zas tolik ne ale presto se ti pak lip hypoteticky/potencialne prejde na programovani ridiciho sw a poznas tak jestli by ti slo
ale souhlasim ze jako volitelnej predmet by to asi bylo lepsi (kazdopadne literku povazuju za predmet s mizivou hodnotou (ja je delim na ty kde se ucis rekneme postupum a na ty kde si jen ukladas staticke informace (~ vetsinou humanitni predmety)) a samozrejme uprednostnuju tu prvni kategorii) v ramci vseobecneho prehledu je z meho pohledu dobry z literatury znat tak nejaky citaty ktery se daj aplikovat na realne situace
rekni sam co ma bliz k elektru C/C++ nebo literatura?
11.04.2013 (22:10:23)
Sedlo obalka :
Umět v našem oboru nějakej programovací jazyk je dobrá věc. Jak pronesl náš cvičící na fyziku, pro mě je mnohem jednoduší se naučit programovat, než vysvětlovat programátorovi jak chci aby mi to počítalo. A jak silno tak slaboproud všude se dělaj nějaký matematický analýzy a podobný kraviny, kde prostě programovat musíš umět
11.04.2013 (23:03:38)
° (web) :
na to ako je to postavene nedokazem odpovedat, jedine ze by som si to prehodil, programovanie zo srdca nenavidim, takze elektro, a literatura **02
11.04.2013 (23:11:39)
Goheeca (web) :
tak to pak jo **01 i kdyz to neni zrovna bezny
11.04.2013 (23:17:12)
Choze:
No tak je pravda, že při tahání kabelů máš asi dost času číst sebrané spisy Aloise Jiráska **02
11.04.2013 (23:24:57)
° (web) :
j elektronici spajkuju blikace, silnoprudati kopo kanali, a kladu kable, a iba ITckari makaju, a nemaju cas citat **02 uistujem ta, ze na tahanie kablov sa neucim. A tu literaturu by som az tak nezhadzoval, vela veci pride, odide, knihy tu su s nami stovky rokov, a svetove diela a ich autori maju stale svoje meno, tvoje Cko je stare 30 rokov tak stfu **02
11.04.2013 (23:41:25)
Goheeca (web) :
jen tak mimochodem nenavidis primo algoritmizaci? ja jen jestli nemas rad programovani jen kvuli C/C++ ...
11.04.2013 (23:47:41)
° (web) :
ASM som neznasal, pretoze sme to ani raz neskusili ani len na 8051, potom pascall, ten isiel, take nativne to bolo, v pohode, ale teraz na vyske sa s tym C prilis obuli, a idu moc hlboko, a ja z toho mam skusky, totalne sa mi to znechutilo, pretoze ma to nezaujima, nebavi, pocitac pouzivam na dorozumievanie, a relax pri hrach, sediet a kodit nie, takze asi preto, verim ze keby to bolo dobrovolne, alebo na mne, v buducnosti by som sam pomaly s C zacal, a orientoval sa na jednocipy, ale takto nasilu, a narocne **34
11.04.2013 (23:51:41)
Choze:
Tak tak. Knihy sou věčné. Proto programátoři googlu naprogramoval největší knihovnu. **02
12.04.2013 (00:06:04)
Goheeca (web) :
Si prave myslim ze kdyby ses podival na nejakej jinej jazyk jako treba Python (a nemuzu sem nevecpat muj oblibeny jazyk: Common Lisp) tak by te to treba bavilo
12.04.2013 (00:12:53)
° (web) :
kodenie nieje moje, takze pripada do uvahy len ten ASM/C a praca s procesormi, nieco nenarocne si spravit napr. s megou8 apod. kedze to je skutocne v obore elektro.

Choze>ked vybuchne svet ( **02 ), a ty budes sediet v nedohladnej pustatine, este by ti Goetheho Faust prisiel vhod. **37
12.04.2013 (00:23:31)
Goheeca (web) :
na AVR existuje jeste takovahle vecicka: http://amforth.sourceforge.net/
je to sice spis blbina ale funguje to sam jsem to zkousel a je pekny jak po seriaku tam jde nadatlovat funkce ktere si to zkompiluje a perzistentne ulozi
12.04.2013 (00:32:48)
Goheeca (web) :
koukam ze lidi delaji vselijaky veci https://code.google.com/p/python-on-a-chip/
ale to uz je nehorazny plejtvani prostredku uC ale vyzkouset si to a pohrat si s tim proc ne
12.04.2013 (08:43:34)
Choze:
Jako každýmu začátečníkovi bych doporučil Arduino.
12.04.2013 (09:15:46)
PATOLOG (web) :
A čo tak Kilovoltík ?
12.04.2013 (09:28:31)
Choze:
Knihy jsou super. Hodí se i v jiných situacích. Třeba na záchodě. **02 Ale dost legrace. Já nepsal o tom, že jsou knihy zbytečné. To určitě ne. Ale o tom, že informace kdy se narodil ten a ten spisovatel, co napsal, v které hospodě sepsal s kámošema nějaký almanach atd. nepovažuji za přínosné pro profesní život jak absolventa samotného, tak hlavně společnosti, která takové lidi vlastně celý život jenom živí.
12.04.2013 (11:07:47)
Mára obalka :
Chose - mám stejnej názor. Radši bych se učil o tom, ve který hospodě pan Morse vymyslel svůj kužel - informační hodnotu to má stejnou jako něco z literatury, nicméně aspoň by třeba lidi co vylezou z průmyslovky věděli, že něco takovýho existuje.
12.04.2013 (16:01:37)
Roman-W obalka :
tvl antibalda: tak jsem upsal mělo to být - střední odborná škola technická a střední odborné učiliště....ty rejpale **02 chceš adresu ještě ?


Přezdívka:*
Heslo:*

  █   ███   █ █   
 ██   █     █ █   
█ █   ███   ███   
  █     █     █   
  █   ███     █   
Opiš:*

Zde můžete smazat vlastní vlákno nebo kteroukoliv odpověď v něm. Můžete smazat vlastní odpověď v cizím vlákně, pokud na ni ještě nikdo jiný nereagoval. Mazat cizí vlákna a odpovědi v nich mohou pouze admini. Smazání příspěvku je nevratná operace! Smazáním vzkazu se smažou i odpovědi na něj.
Seznam uživatelů
Zpět na knihu