Smazat příspěvek

 Chystáte se smazat odpověď z kategorie Hlavní diskuze:


19.09.2018 (01:19:51)
RBMK obalka (web) :
Ta indukčnost není motor, je to cívka pro měnič. Motor by tam byl, kdybych chtěl reverzovat a oba můstky by byly připojeny na baterii. Já ale reverzaci nechci, protože elektronická komutace BLDC to umí taky a raději využiju moznosti libovolného směrování výkonu toho mého zapojení. Motor je ta "žárovka" a kondenzátor 10mF "setrvačnost". Díky tomuto zapojení můžu z libovolného napětí baterie a jiného napětí motoru přenášet výkon tam a zpátky nebo do zkratu podle potřeby naprosto libovolně, jen přepínáním a spínáním mosfetů PWMkou. Když nesepnu oba tranzistory polomostu najednou, tak se to zdá i relativně blbuvzdorný. Např. motor převoltovaný - horní mosfet u baterky zap, dolní vyp, horní mosfet u motoru se střídá s dolním nebo spíná jen dolní dle PWM, tím to jede jako step-up a natlačí z 36V baterie v simulaci i 100V do motoru - to by jelo tak 80km/h z 36V baterie. Normální provoz - horní u motoru ZAP, dolní VYP, most u baterky dle PWM jede jako snižující měnič. Rekuperace normál - horní u motoru ZAP, Dolní VYP, u baterky dle PWM, když je střída delší na straně spodního mosfetu, tak tlačím výkon/prud z motoru do baterky. a když je napětí motoru větší, než baterky a nechci si rozbít hubu, tak horní u baterky ZAP, dolní VYP, a u motoru dle PWM snižující měnič regulující proud z motoru s větším napětím do baterky. Poslední režim brzdy, kdy u baterky dolní ZAP, horní VYP, a PWM regulovat polomost u motoru skrz cívku jakoby řízeným zkratem motoru. To by bylo 5 režimů, 5 kvadrantový měnič, dafuq? **16 Nejde najít na internetu, tak jsem to asi vynalezl **07 Šestý režim by byl řízený zkrat baterie, no pro Ni-Cd by se asi využilo... jako fakt to chci postavit, protože když to neskončí jako Černobyl, tak to rozšlape na placku všechny ty šmejdské elektrokolo kontroléry, už jen proto, že když napětí indukované v motoru dosáhne k napětí baterie, tak nikdo neumí natlačit další výkon do motoru a musejí dávat baterie 48V, 72V, .100V a pak hádám, účinnost při nízkých rychlostech jde do hajzlu, ampéry tečou jak blázen a motor topí a topí, až je z toho Černobyl.


Přezdívka:*
Heslo:*

█ █   ███   █ █   
█ █   █     █ █   
███   ███   ███   
  █   █ █     █   
  █   ███     █   
Opiš:*

Zde můžete smazat vlastní vlákno nebo kteroukoliv odpověď v něm. Můžete smazat vlastní odpověď v cizím vlákně, pokud na ni ještě nikdo jiný nereagoval. Mazat cizí vlákna a odpovědi v nich mohou pouze admini. Smazání příspěvku je nevratná operace! Smazáním vzkazu se smažou i odpovědi na něj.
Seznam uživatelů
Zpět na knihu